Najczęściej zadawane pytania
- Produkty i usługi
- Składanie zamówień
-
Produkty i usługi
-
Oferta. Jakie produkty i usługi dostarcza drukujemy24.pl?drukujemy24.pl jest internetową drukarnią specjalizującą się w druku offsetowym oraz cyfrowym. Na naszym portalu zamówisz wysokiej jakości materiały poligraficzne, między innymi wizytówki, ulotki, broszury, kalendarze czy banery. Pełną ofertę znajdziesz na głównej stronie portalu lub rozwijając zakładkę „Produkty” z głównego menu dostępnego na każdej podstronie
-
Produkty niestandardowe. Czy mogę zamówić produkt spoza oferty standardowej, np. w innym formacie? Jaki jest okres oczekiwania na wycenę?Oczywiście. Jeśli wśród produktów z naszej oferty dostępnej na stronie nie znalazłeś tego, którego szukasz, kliknij ikonę „Nie znalazłeś produktu?” znajdującą się na głównej stronie portalu. Zostaniesz przekierowany do strony, na której będziesz mógł złożyć zapytanie i podać parametry potrzebne nam do określenia ceny oraz terminu realizacji dla Twojego zlecenia. Odpowiedzi wysyłamy w dni robocze, najpóźniej w ciągu 48 godzin od złożenia zapytania. Jeśli wpłynęło ono w dniu wolnym od pracy, odpowiemy na nie najpóźniej na drugi dzień roboczy następujący po dniu wolnym. Natomiast, gdy Twoje zapytanie będzie wymagało będzie wymagać możliwe jest, że naszą odpowiedź prześlemy nieco później, w takim przypadku poinformujemy Cię o terminie przesłania wyceny.
-
Proofy. Czy przed drukiem materiałów reklamowych są wykonywane odbitki próbne?Proof jest dodatkową usługą, którą możemy dla Ciebie wykonać, ale nie masz obowiązku jej zamawiania. Na Twoje życzenie możemy wydrukować proof cyfrowy, przy użyciu odpowiedniego profilu ICC. Profil ten zawiera informacje o barwach, jakie dana technika druku (offsetowa lub cyfrowa) jest w stanie zreprodukować. Proof cyfrowy zamówisz klikając ikonę „Proof cyfrowy” znajdującą się na głównej stronie portalu. Wykonanie proofa będzie przebiegało niezależnie od realizacji głównego zlecenia i będzie on wysłany osobną przesyłką.
-
Uszlachetnianie wydruków. Czy istnieje możliwość zastosowania również innych metod uszlachetnienia niż te wskazane przy danym produkcie?Wszystkie dostępne opcje uszlachetnienia wydruków opisane są przy poszczególnych produktach. Jedną z możliwych opcji jest pokrycie całego produktu lakierem UV. Jeśli planujesz zamówić produkt składany, na przykład ulotkę lub wizytówkę, a Twój projekt graficzny przewiduje 100% zadruk sugerujemy, abyś zamiast lakieru UV wybrał pokrycie produktu folią. Zapobiegnie to ewentualnemu popękaniu farby i lakieru w miejscu bigowania. Możesz również zamówić produkt pokryty lakierem UV wybiórczym. Takie zamówienie zrealizowane zostanie przez nas jako niestandardowe. Aby zapytać o produkt z innym rodzajem uszlachetnienia niż dostępny na stronie kliknij ikonę „Nie znalazłeś produktu”.
-
Papier i inne surowce. Skąd mogę mieć pewność, że dla danego produktu wybiorę odpowiedni surowiec?Przy każdym produkcie zamieściliśmy tylko te surowce, które są dla niego najbardziej optymalne. Jeśli nie masz pewności, zamów bezpłatny wzornik papierów, który pomoże Ci dokonać właściwego wyboru. W tym celu kliknij ikonę „Wzornik papierów”, która znajduje się na stronie głównej.
-
Cena zamówienia. Co składa się na ostateczną cenę mojego zamówienia?W cenę zamówienia wliczony jest: - podany w cenniku koszt produktu (zawsze zawiera koszty dostawy kurierskiej oraz automatycznego sprawdzenia; - ewentualne koszty dodatkowe wynikające z wybranej przez Ciebie niestandardowej formy dostawy bądź płatności. Ostateczna cena przedstawiona jest w zakładce „podsumowanie zamówienia”, którą zobaczysz przed ostatecznym złożeniem zamówienia (czyli przed kliknięciem przycisku ZAMÓW). Pamiętaj - nigdy nie doliczamy żadnych dodatkowych kosztów, o których nie zostałeś przez nas poinformowany, i których nie zatwierdziłeś.
-
Wiele wzorów. Czy mogę zamówić kilka wzorów tego samego produktu i czy mogę liczyć na niższą cenę zamówienia?Tak, dla większości produktów umożliwiliśmy zamówienie nawet 30 różnych wzorów danego produktu w tym samym nakładzie w jednym zamówieniu. Na stronie kalkulacji dostępny jest parametr „ilość wzorów”. Wybierz odpowiadającą Tobie ilość wzorów i wskaż nakład w środkowej kolumnie cennika głównego - pamiętaj, że dotyczy on jednego wzoru. Korzystając z tej opcji, zapłacisz mniej niż składając osobne zamówienia na każdy wzór w danym nakładzie.
-
-
Składanie zamówień
-
Czas dostawy zamówienia. W jaki sposób liczony jest czas dostawy mojego zamówienia?Czas dostawy zamówienia zależy od momentu akceptacji plików oraz dokonania płatności (dotyczy zamówień z opcją płatności „przelew” , „przelewy24” i „PayU”). Jeżeli akceptacja i płatność nastąpi w danym dniu do godziny 19.00, to czas dostawy zamówienia zaczyna liczyć się od następnego dnia roboczego. Jeśli zaakceptujesz plik lub dokonasz płatności po godzinie 19.00, to przyjmujemy, że obie czynności zostały wykonane w kolejnym dniu, a początek terminu dostawy przesuwa się o jeden dzień roboczy. Jeśli dla swojego zamówienia wybierzesz tryb realizacji - ekspres i do godziny 11.00 zaakceptujesz pliki i opłacisz zamówienie to wysyłkę zrealizujemy jeszcze tego samego dnia. Dokładne terminy dostaw, liczone są w dniach roboczych i podane przy każdym z produktów. Pamiętaj - aby zamówienie trafiło do produkcji powinny być wykonane obie czynności: akceptacja pliku oraz opłacenie zamówienia (jeśli wybrałeś płatność za pobraniem, wszelkie graniczne godziny dotyczą wyłącznie akceptacji pliku).
-
Etapy realizacji zamówienia. Jakie są etapy realizacji zamówienia?Jeżeli chcesz złożyć zamówienie powinieneś posiadać konto. Możesz to zrobić przed wyborem produktu lub w trakcie składania zamówienia. W celu złożenia zamówienia, wykonaj kolejno poniższe czynności:
- 1. Wybierz produkt z rozwijanej listy „produkty” lub klikając jego ikonę na stronie głównej.
- 2. Po określeniu parametrów wybranego produktu kliknij przycisk „zamów”, zostaniesz wówczas przeniesiony na stronę „zamówienie”.
- 3. Na stronie „zamówienie” możesz: wybrać metodę przesłania plików, zaakceptować przesłane pliki graficzne, wybrać metodę płatności i dokonać przelewu, określić adres lub adresy, na jakie wyślemy Twoje zamówienie oraz preferowaną przez Ciebie formę dostawy.
- 4. „Zamówienia oczekujące” to takie, które wymagają określonego działania z Twojej strony.
- 5. Aby zamówienie uzyskało status „w realizacji” musisz zaakceptować wszystkie przesłane pliki graficzne i dokonać płatności za zamówienie, która musi zostać zaksięgowana na naszym koncie.(nie dotyczy metody „za pobraniem”) Dokonanie jakichkolwiek zmian w zamówieniach skierowanych na produkcję jest już niemożliwe.
- 6. Realizacja zamówienia za pobraniem odbywa się natychmiast po zaakceptowaniu przez Ciebie wszystkich plików graficznych.
- 7. „Zamówienia zrealizowane” to zamówienia, które zostały już do Ciebie wysłane.
- 8. Składając zamówienie w drukujemy24.pl otrzymasz od nas: potwierdzenie złożenia zamówienia, wiadomość dotyczącą akceptacji plików, informację o przekazaniu zamówienia do realizacji, informację o nadaniu przesyłki wraz z fakturą VAT.
-
Skrócenie czasu realizacji. Czy istnieje możliwość skrócenia terminu realizacji zlecenia?W przypadku niektórych produktów możesz skrócić standardowy termin realizacji zlecenia, wybierając opcję ekspres. Niekiedy zdarza się także, że uda nam się wysłać Twoje zamówienie wcześniej niż wynika to terminów podanych na portalu, jednak nie zawsze jesteśmy w stanie to zagwarantować.
-
Anulowanie zlecenia. Czy mogę anulować zamówienie i czy wiążą się z tym jakieś dodatkowe koszty?Możliwość anulowania zamówienia istnieje tylko do momentu akceptacji plików. Jeśli dokonałeś zapłaty, a jeszcze nie zaakceptowałeś plików, możesz anulować zamówienie. W tym celu powinieneś napisać do nas e-maila na adres kontakt@drukujemy24.pl. Nie później niż w ciągu 14 dni roboczych otrzymasz zwrot środków pomniejszonych o koszty administracyjne wynikające z czynności, jakie musimy wykonać aby anulować rozpoczęty proces realizacji zlecenia. Koszty te wynoszą 35 zł brutto.
-
Status zlecenia. W jaki sposób mogę sprawdzić status mojego zlecenia?Status zlecenia możesz sprawdzić na stronie „zamówienia”. Trafisz tam klikając link „zamówienia” w górnym menu strony. Strona „zamówienia” widoczna jest tylko dla zalogowanych użytkowników. Znajdziesz na niej wszystkie istotne informacje na temat swojego zamówienia, w tym również jego status. Po rozwinięciu szczegółów zamówienia będziesz mógł dokonać płatności, a także przesłać i zaakceptować plik graficzny. Zamówienie, w którym dokonałeś akceptacji plików, oraz status płatności zmienił się na „zapłacone” zostaje przesunięte do zamówień określonych statusem „w realizacji”.
-